نمادهای معاملاتی در بروکر آلپاری

نمادهای معاملاتی در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یکی از بزرگترین و محبوب ترین بروکرهای فارکس در جهان است که خدمات معاملاتی متنوعی را به معامله گران ارائه می دهد. این بروکر که در سال 1998 تاسیس شد، در حال حاضر بیش از 400,000 مشتری در بیش از 150 کشور جهان دارد. بروکر آلپاری دارای ویژگی های بسیاری می باشد. به عنوان مثال، آلپاری از پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می کند که از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در جهان هستند.

همچنین این بروکر بیش از 250 نماد معاملاتی را در اختیار معامله گران قرار می دهد که شامل طیف گسترده ای از دارایی ها از جمله ارز، کالا، ارزهای دیجیتال و سهام می شود. در ادامه به معرفی بیشتر نمادهای معاملاتی این بروکر می پردازیم، پس با آکادمی بیتریوم همراه باشید.

انواع نمادهای معاملاتی آلپاری

بروکر آلپاری با ارائه لیست طولانی نمادهای معاملاتی، امکان معامله در تمام بازارهای مالی را برای معامله‌ گران فراهم کرده است. این تنوع بالا یکی از ویژگی‌های مهم آلپاری است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای معامله گران در سطح‌ های مختلف تبدیل می‌کند.

به صورت کلی نمادهای معاملاتی آلپاری را می‌توان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد:

  • فارکس

فارکس یا بازار مبادله ارزهای خارجی، بزرگترین بازار مالی جهان است که در آن ارزهای مختلف با یکدیگر معامله می‌شوند. در این بازار، معامله ­گران با پیش‌ بینی تغییرات نرخ ارز، از نوسانات قیمت‌ها سود می‌برند. همچنین این بازار یکی از نقدشونده‌ ترین بازارهای مالی است که برای معامله‌ گران این امکان را فراهم می کند تا به سرعت و با کمترین هزینه، موقعیت‌ های معاملاتی خود را ببندند.

آلپاری بیش از 60 جفت ارز را در اختیار معامله گران قرار می دهد که شامل جفت ارزهای اصلی، جفت ارزهای فرعی و جفت ارزهای غیر اصلی می شود. در ادامه برخی از مهمترین نمادهای جفت ارز را به شما معرفی می کنیم.

  • EURUSD
  • AUDCAD
  • USDJPY
  • USDCHF
  • USDCAD
  • GBPJPY

نمادهای معاملاتی در بروکر آلپاری

  • ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال، پول‌ های دیجیتالی هستند که توسط هیچ نهاد مرکزی کنترل نمی‌شوند. آنها از فناوری رمزنگاری برای تایید و کنترل معاملات استفاده می‌کنند و مزایایی مانند غیرمتمرکز بودن، امنیت بالا و تراکنش‌های سریع و ارزان دارند. با این حال، قیمت آنها دارای نوسان بسیاری است که برای معامله گران می تواند پرریسک و در عین حال پرسود باشد.

آلپاری معاملات ارزهای دیجیتال را از طریق CFD ارائه می دهد که به معامله گران این امکان را می دهد که بدون خرید و نگهداری فیزیکی ارزهای دیجیتال، در این بازار سرمایه گذاری کنند.

بروکر آلپاری، بیش از 15 رمزارز را برای معامله ارائه می دهد که برخی از آنها از نظر ارزش بازار، محبوبیت و نقدشوندگی، از مهمترین رمزارزهای موجود در بازار هستند. این ارزهای دیجیتال عبارتند از بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو، پولکادات، سولانا و یو اس دی کوین.

  • کالا

در بازار فارکس علاوه بر ارزهای مختلف، معامله گران می توانند کالاهای فیزیکی را نیز معامله کنند. این نوع معاملات به عنوان معاملات کالا در بازار فارکس شناخته می شوند.

برای معاملات کالا در بازار فارکس، معامله گران باید از قراردادهای CFD استفاده کنند. CFD یک قرارداد مشتقه است که به معامله گران اجازه می دهد تا یک کالا را معامله کنند، بدون اینکه مالک کالای فیزیکی شوند.

کارگزاری آلپاری، بیش از 20 نماد معاملاتی کالا را برای معامله ارائه می دهد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • فلزات گرانبها مثل طلا، نقره و پلاتینیوم
  • فلزات صنعتی مانند مس و روی
  • نفت خام
  • گاز طبیعی

معاملات کالا در بروکر آلپاری می تواند یک فرصت سرمایه گذاری سودآور باشد. با این حال، بهتر است معامله گران قبل از ورود به این بازار ریسک های آن را به خوبی درک کنند. همچنین بروکر آلپاری برخی شرایط را برای معاملات کالا در نظر گرفته است که باید از آن ها آگاه باشید.

  • شاخص ها

در بازار فارکس، معامله گران می توانند علاوه بر موارد گفته شده، بر روی شاخص های سهام نیز معامله کنند. این نوع معاملات به عنوان معاملات شاخص در بازار فارکس شناخته می شوند. شاخص ها، معیارهایی برای اندازه گیری عملکرد یک بازار سهام هستند. آنها با جمع آوری قیمت سهام شرکت های مختلف در یک بازار خاص محاسبه می شوند.

بروکر آلپاری طیف گسترده ای از شاخص ها، شامل شاخص های آسیا، اروپا و آمریکا را برای معامله ارائه می دهد. در ادامه به معرفی برخی از محبوب ترین شاخص های بروکر آلپاری می پردازیم.

نماد نزدک: نماد نزدک در فارکس یک قرارداد مشتقه است که به معامله گران این امکان را می‌دهد تا بر روی قیمت شاخص نزدک 100 معامله کنند. این شاخص عملکرد 100 شرکت بزرگ فناوری و نوآوری در ایالات متحده را اندازه‌ گیری می‌ کند. شاخص نزدک آلپاری در تمام حساب‌ها به جز حساب نانو آلپاری ارائه می‌شود و از جمله نمادهایی است که در آن اسپرد آلپاری از صفر شروع می‌شود. در نظر داشته باشید معامله شاخص نزدک می‌تواند بسیار خطرناک باشد. قیمت شاخص نزدک می‌تواند به سرعت تغییر کند و معامله گران ممکن است زیان زیادی را متحمل شوند.

نماد داوجونز: نماد داوجونز یک قرارداد مشتقه است که به معامله گران این امکان را می‌دهد تا بر روی قیمت شاخص داوجونز صنعتی شرط‌ بندی کنند. این شاخص عملکرد 30 شرکت بزرگ صنعتی در ایالات متحده را اندازه‌ گیری می‌کند. نماد داوجونز در فارکس با نماد US30 ارائه می‌شود.

نماد داوجونز در آلپاری یکی از محبوب‌ترین نمادهای معاملاتی است. معامله گران می‌توانند نماد داوجونز را در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 معامله کنند. در حال حاضر، امکان معامله نماد داوجونز در متاتریدر 5 وجود ندارد.

سهام: معامله سهام در فارکس، امکان سرمایه ‌گذاری در شرکت‌های مختلف را برای معامله گران فراهم می‌کند. شما می توانید با بروکر آلپاری به معامله سهام بپردازید.

آلپاری انواع مختلفی از نمادهای سهام را برای معامله ارائه می‌دهد. برخی از این نمادها عبارتند از:

  • سهام واقعی
  • سهام Cfd

بروکر آلپاری

شرایط معاملاتی نمادهای آلپاری

شرایط معاملاتی نمادهای آلپاری بسته به نوع نماد و حساب معاملاتی متفاوت است. به عنوان مثال، اسپرد جفت ارز EUR/USD در حساب استاندارد آلپاری 1.3 پیپ است، در حالی که اسپرد این جفت ارز در حساب ECN آلپاری 0 پیپ است.

نحوه دسترسی به نمادهای آلپاری

برای دسترسی به نمادهای آلپاری می‌توانید از طریق پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یا 5 اقدام کنید. این پلتفرم‌ها به صورت رایگان در اختیار معامله گران قرار می‌گیرند. پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5 دو پلتفرم معاملاتی محبوب هستند که توسط معامله گران در سراسر جهان استفاده می‌شوند. این پلتفرم‌ها، ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی را برای معامله گران ارائه می‌دهند، از جمله:

  • نمودارها و اندیکاتورهای فنی
  • سفارشات دستی و خودکار
  • مدیریت ریسک
  • ابزارهای تحلیل تکنیکال و بنیادی

برای دسترسی به نمادهای آلپاری در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یا 5، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یا 5 را دانلود و نصب کنید.
  2. یک حساب معاملاتی در آلپاری افتتاح کنید.
  3. اطلاعات حساب معاملاتی خود را در پلتفرم معاملاتی وارد کنید.
  4. نمادهای آلپاری را در پلتفرم معاملاتی پیدا کنید.
  5. یک معامله را در یک نماد آلپاری باز کنید.

توجه داشته باشید شما بیتریومی های عزیز با ثبت نام از طریق لینک زیر می توانید با پرداخت کارمزد کمتر در معاملاتتان سود بیشتری ببرید.

لینک : https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=170009232

کد معرف : 170009232

سخن پایانی

آلپاری طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی را در اختیار معامله گران قرار می دهد. این بروکر برای معامله گران تازه کار و باتجربه مناسب است. با این حال، معامله گران باید توجه داشته باشند که برخی از نمادهای معاملاتی آلپاری دارای نقدینگی پایین یا کارمزد (swap) هستند. البته که آلپاری می تواند با بهبود نقدینگی، برخی از نمادهای معاملاتی خود و حذف سواپ از برخی دیگر، خدمات خود را بهبود بخشد.

نظر شما در مورد بروکر آلپاری چیست؟ نمادهای معاملاتی آن را می شناسید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با آکادمی بیتریوم به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00