درباره آکادمی بیتریوم

سلام به خانواده بیتریوم خوش آمدید

آکادمی بیتریوم یک مجموعه با ارائه خدمات در حوزه بازارهای مالی به ویژه رمزارز، اقتصاد و روانشناسی مالی است. که برای اولین بار در سال 1398 با نگرشی کاملا متفاوت نسبت به بازارهای مالی شروع به کار کرد.

آکادمی بیتریوم با سه نفر شروع به فعالیت کرد، سه نفری که سال ها در بازار مالی فعال بودند و حسابی سود و ضرر های بازار را تجربه کردند. و از آنجا که بازارهای مالی به ویژه ارز دیجیتال در ایران نوپا است و منابع و راهنمای کامل و جامع وجود نداشت ما تصمیم گرفتیم که حلقه های گمشده برای موفقیت بهتر در این بازار را پیدا کنیم و سپس آکادمی بیتریوم را برپا کردیم. آن حلقه های گمشده حوزه های کمتر دیده شده رمزارز و دنیای اقتصاد و دنیای روانشناسی است به همین دلیل بیتریوم به سرعت این سه زمینه را تخصصی کرد و سه دپارتمان جدا اما مکمل یکدیگر را بنا کرد.

امروزه بیتریوم پس از چند سال تلاش مستمر و شبانه روزی توانسته است اعتماد خیلی از افراد، شرکت ها و موسسه ها را برای همراهی در این مسیر جلب کند و تیم خود را توسعه دهد اکنون نیز مفتخریم که شما را به بهترین شکل ممکن در بازارهای مالی همراهی کنیم. ما از پنجره ای متفاوت به دنیای بازارها نگاه می کنیم و فرهنگی را پرورش می دهیم که برای کنجکاوی، یادگیری مداوم و تفکر سازگارانه ارزش قائل است.

ما در تلاش هستیم تا استراتژی های نوآورانه ای را ارائه دهیم که با رویکرد بزرگترین هدف ما که : ساخت، پرورش و رشد تحلیل گرها، معامله گر ها و فعالان موفق بازار مالی هماهنگ باشد. بیتریوم معتقد است که برای استفاده موفقیت آمیز از فرصت های موجود در بازار، آموزش ها و خدمات ما باید انعطاف پذیر و کارآمد باشد.

دپارتمان های آکادمی بیتریوم

آکادمی بیتریوم  از سه دپارتمان تخصصی رمزارز، اقتصاد و روانشناسی تشکیل شده است که هر دپارتمان با تیم مجرب و متخصص خود در حوزه های مربوطه بهترین دوره های آموزشی، وبینارها، مقالات، پادکست و تولید محتوا را برای بیتریومی ها فراهم می کند. تا همیشه با بهترین و به روز ترین اطلاعات در بازار مالی با موفقیت فعالیت کنند.

دپارتمان رمز ارز:

این دپارتمان از تحلیل گرها، پژوهش گرها و مدرس های دنیای رمزارز تشکیل شده است. که با دوره های آموزشی ویژه، وبینارها و دیگر خدمات خود بتواند در مسیر پر پیچ و خم تکنیکال، فاندامنتال، آنچین، و حوزه های ان اف تی ، متاورس، دیفای و … همراه و راهنمای خوبی برای شما باشد.

دپارتمان اقتصاد :

این دپارتمان از پژوهش گرها و فعالان حوزه اقتصاد تشکیل شده است که با دوره های آموزشی ویژه، وبینار ها و دیگر خدمات خود بتواند حلقه گمشده بازارهای مالی را برای شما نمایان سازد.

دپارتمان روانشناسی :

این دپارتمان از پژوهش گرها، روانشناس های فردی و بازارهای مالی تشکیل شده است که با دوره های آموزشی ویژه، وبینارها و دیگر خدمات خود بتواند :

روحیات، اخلاق عادت ها و ذهنیت شما را همسو با موفقیت در بازار کند.

آکادمی بیتریوم  به شما این امکان را می‌دهد که وقت خود را صرف آموزش خلاصه شده و بهینه و ترید کردن اصولی و به روزرسانی سطح اطلاعاتی خود کنید.

چرا بیتریوم را انتخاب کنیم ؟

  1. اولین و مهم ترین دلیل آن این است تک تک افراد تیم به شدت عاشق و فعال در این حوزه هستند.
Volume
Play
1x
00:00/00:00