بیت کوین پر طرفدارتر از طلا!ETF در آستانه ثبت رکورد ۱۰ میلیارد دلاری

بیت کوین پرطرفدارتر از طلا

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به یک لحظه تاریخی نزدیک و نزدیک تر می شوند. ارزش دارایی‌های مدیریت شده توسط صندوق ETF اسپات بیت کوین، که توسط بلک‌راک با نماد IBIT ارائه شده است، در حال نزدیک شدن به مرز ۱۰ میلیارد دلار است. این امر به ویژه به دلیل زمان کوتاهی که از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، بسیار به چشم می‌خورد. برای مقایسه، در نظر بگیرید که بیش از دو سال طول کشید تا ارزش دارایی‌های صندوق مبتنی بر طلا SPDR Gold Shares با نماد GLD به این مرحله برسد.

با افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۶۰ هزار دلار، صندوق IBIT تنها در یک روز ۵۲۰ میلیون دلار ورودی جذب کرد و رکورد جدیدی را ثبت کرد. این جذابیت گسترده سرمایه به این محصولات، برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال ورود به این بازار بدون درگیر شدن با پیچیدگی‌های مدیریت ارزهای دیجیتال هستند، نشانه‌ای است.

افزایش علاقه به ETFهای بیت کوین، مزایای ETFهای مبتنی بر طلا را در مقابل چالش می‌کشد. در همین راستا، توجه‌کردنی است که برخی از سرمایه‌گذاران شروع به تبدیل شدن به بازار کریپتو و حمایت از صندوق‌های رمزارزی کرده‌اند. با این حال، برخی از تحلیلگران و مدیران صندوق‌ها همچنان نگرانی‌های خود را نسبت به این محصولات حفظ می‌کنند.

رشد سریع ETFهای بیت کوین بدیهی است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که در سال‌های آینده، این ارز دیجیتال می‌تواند مسیری مشابه با ETFهای طلا را پیش بگیرد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00