4 روش چگونگی افزایش سکه و سود بازی همستر (Hamster Kombat)

افزایش سکه و سود بازی همستر

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی تلگرامی در سبک Tap to Earn است که به کاربران اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی صفحه گوشی، سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنند. در این بازی می توان افزایش سکه و سود بازی همستر را به راحتی به دست آورد که هدف آن کسب درآمد از طریق فعالیت‌ های مختلف درون بازی طراحی شده و به کاربران امکان می‌دهد با پیشرفت در بازی و انجام ماموریت‌ های مختلف، سکه‌های بیشتری کسب کنند.

برای شروع بازی، کافی است از طریق اپلیکیشن تلگرام ربات رسمی بازی، hamSter_kombat_bot را استارت کنید و سپس با ضربه زدن روی تصویر همستر، سکه‌های مجازی به دست آورید. بازی همستر کامبت همچنین امکاناتی مانند دریافت جایزه روزانه، پیوستن به کانال تلگرام، سابسکرایب کانال یوتوب، دنبال کردن پیج توییتر، انتخاب صرافی و دعوت از دوستان را برای کسب سکه‌های بیشتر فراهم می‌کند.

لطفا توجه داشته باشید که آینده این بازی و ارزش‌گذاری سکه‌های مجازی آن مشخص نیست و تضمینی برای تبدیل سکه‌ ها به پول واقعی وجود ندارد. شاید همه شما یکبار تجربه بازی همستر را داشته باشید اما نکته حائز اهمیت نحوه افزایش Profit per hour یا همان سود در هر ساعت و همچنین افزایش سکه هاست.پ

بنابراین با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین نحوه افزایش سود و سکه در بازی همستر را بهتر بشناسیم.

افزایش سکه و سود بازی همستر Hamster Kombat

برای افزایش سکه و سود بازی همستر چندین روش وجود دارد اما بهترین روش ها در زیر برایتان آماده کرده ایم:

1- خرید کارت های بازی: برای افزایش profit per hour و در نهایت افزایش سکه ها خرید کارت های بازی باید انجام شود که این کارت ها را در قسمت Mine بازی می توانید با سکه های خود دریافت کنید اما بهترین کارت های بازی در تب specials و همچنین License های قاره های مختلف می توانید پیدا کنید زیرا سکه کمتری از شما کم می کند و در عوض profit بیشتری می توانید کسب کنید.

راه دیگر افزایش سکه و سود بازی همستر توسط کارت های بازی، کارت هایی است که به صورت روزانه به عنوان کارت شانس شناخته میشوند و شما با دریافت این 3 کارت می توانید تا 5میلیون سکه دریافت کنید اما برای باز کردن کارت ها ممکن است نیاز به انجام کاری مانند دعوت دوستان به بازی یا ارتقا level سایر کارت ها داشته باشید که در زیر هر کارت درج شده است.

افزایش سکه و سود بازی همستر

توصیه می شود در صورت امکان همه کارت ها را باز کنید زیرا طبق گفته کانال بازی همستر profit per hour ارزش بیشتری نسبت به تعداد سکه ها دارد.

2- boost سکه: راه دیگر افزایش سکه و سود بازی همستر این است که در صفحه اصلی ربات بازی یعنی تب exchange گزینه boost را انتخاب کنید و سکه های خود را تا انتها در روز 6 بار مجددا شارژ کنید که هر بار باید به فاصله 1 ساعت انجام شود سپس می توانید سکه های بیشتری را با هر کلیک به دست آورید.

3- کد مورس: طبق آپدیت جدید بازی همستر شما می توانید به طور روزانه با دریافت کدهای مخفی مورس درون بازی 1 میلیون سکه به سکه های خود اضافه کنید. که برای فعالسازی این روش 3بار روی Earn per tap کلیک کنید تا پشت همستر به قرمز تغییر رنگ دهد و سپس با یک کلیک به طور . (نقطه) و نگهداری 1 ثانیه روی دایره به طور – (فاصله) ظاهر می شود و شما می توانید کلمه رمز را به صورت کد مورس وارد کنید.

4- دریافت جایزه earn: راه دیگر افزایش سکه و سود بازی همستر با کیک بر گزینه earn شما می توانید جوایز خود را که با عضو شدن در کانال تلگرامی، یوتیوب و X (تویئتر سابق) و سپس زدن گزینه چک کسب کنید و همچنین از گزینه daily reward به طور روزانه سکه به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

افزایش سکه و سود بازی همستر

اخیرا بازی همستر گزینه Airdrop کیف پول دیجیتال را هم اضافه کرده است که حتما توصیه می شود اتصال به wallet را انجام دهید و پیشنهاد ما انتخاب کیف پول Tonkeeper است.

شما می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی آکادمی بیتریوم از ترند ترین روش های استخراج ارز دیجیتال و تحلیل های تکنیکال آگاه شوید.

4/5 - (4 امتیاز)

8 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00