رونمایی Bybit دبی از ربات هوش مصنوعی جدید Tradegpt 

رونمایی Bybit دبی از ربات هوش مصنوعی جدید Tradegpt 

صرافی ارز دیجیتال Bybit دبی از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) به نام Tradegpt رونمایی کرده است. چت بات جدید می تواند داده های بازار موجود صرافی را بررسی کرده و با استفاده از معیارهای فعلی بیت کوین به عنوان مثال، ارزیابی عمیقی از قیمت ارائه دهد. علاوه بر این، ربات چت بای بیت می‌تواند رویکردهای معاملاتی مناسب را برای جلسات آن روز توصیه کند و دانش بیشتری از بازار کریپتو بر اساس داده‌های بازار بی‌بیت در زمان واقعی ارائه دهد.

ابزار جدید هوش مصنوعی توسط Bybit  معرفی شد

Bybit از ابزار هوش مصنوعی جدید برای بینش بازار ارزهای دیجیتال در زمان واقعی رونمایی کرد. همانطور که چارچوب‌ها و ایده‌های هوش مصنوعی همچنان در حال گسترش هستند، افراد و سازمان‌های متعددی دانش ارزهای دیجیتال و بلاک چین را با این مدل‌های زبانی گسترده (LLM) و الگوریتم‌های یادگیری پیشرفته ادغام کرده‌اند. در 4 سپتامبر 2023، صرافی ارزهای دیجیتال Bybit استقرار یک ابزار هوش مصنوعی به نام Tradegpt را فاش کرد که بخشی از مجموعه هوش مصنوعی Bybit به نام Toolsgpt است.

رونمایی Bybit دبی از ربات هوش مصنوعی جدید Tradegpt 

بای بیت در روز دوشنبه توضیح داد که Chatgpt Openai فقط تا سپتامبر 2021 دارای داده های مربوطه است. با این حال، با استفاده از Tradegpt، کاربران Bybit می توانند ارزیابی های بازار را در زمان واقعی و پاسخ به سؤالات خود به چندین زبان دریافت کنند.

این پلت فرم برای کاربران ثبت نام شده Bybit رایگان است و بیان می کند که محدودیت روزانه 20 درخواست برای هر کاربر وجود دارد. پلتفرم می گوید: «به Tradegpt خوش آمدید. “هر چیزی در مورد بازارهای رمزنگاری از من بپرسید، یا برای شروع روی هر یک از موضوعات زیر کلیک کنید.”

یک نمونه سوال محبوب در صفحه اصلی Tradegpt این است:

در 3 جمله به صورت سری به من بگویید: آیا بیت کوین امروز افزایش می یابد یا کاهش می یابد، آیا برای طولانی مدت مناسب است یا کوتاه و قیمت ورودی مناسب چقدر است؟

ویوین فانگ، رئیس محصولات مالی Bybit، اظهار داشت که Toolsgpt و Tradegpt دارایی‌های سودمندی در چشم‌انداز مالی پرشتاب امروزی هستند. فانگ خاطرنشان کرد: «تحلیلگران و تیم فناوری ما Toolsgpt را برای ارائه آموزش مالی و راهنمایی که در دنیای بیش از حد مالی ما به شدت مورد نیاز است ایجاد کردند.

ابزارهای هوش مصنوعی Bybit در زمانی به دست می‌آیند که مبادلات متعددی به سمت این فناوری جذب شده‌اند. بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم، مجموعه آکادمی بایننس خود را با هوش مصنوعی ادغام کرده و به آن بایننس سنسی لقب داده است. Crypto.com یک ربات چت مولد به نام Amy ابداع کرده است که به تخصص ارزهای دیجیتال و بلاک چین اختصاص دارد.

پلتفرمی که Chatbtc نام دارد متعهد به دانش بیت کوین (BTC) است و کاربران می توانند با شخصیت های توسعه دهنده خاصی مانند مت کورالو و گرگ ماکسول با اطلاعات الهام گرفته از برخی از نوشته های عمومی نویسندگان صحبت کنند.

نظر شما در مورد ابزار چت بات تولیدی Bybit به نام Tradegpt چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با آکادمی بیتریوم به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00