راز بیت کوین در سال 2024 عمیق تر می شود!

راز بیت کوین در سال 2024 عمیق تر می شود!

ایمیل‌های جدید در یک پرونده قضایی به هویت واقعی بنیانگذار رمزارز ارائه شده است که اگر صحت این ایمیل ها اثبات شود میتوان ادعا کرد خالق بیت کوین هنوز هم سرانجامی نامشخص دارد!

راز خالق حقیقی بیت کوین بر ملا می شود؟

حدس‌ها درباره هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو بر روی چندین شخصیت برجسته در صنعت رمزارزها تمرکز داشته است، از جمله پیشگامان اولیه بیت کوین هال فینی و نیک سابو، اما هیچ دلیل قطعی تاکنون ارائه نشده است.

از زمانی که ناکاموتو در سال ۲۰۱۱ از بیت کوین کناره گرفت، ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ درصد رشد کرده است، که موجب شده است دارایی‌های شخصی آن‌ها در قیمت‌های امروزی بیش از ۳۵ میلیارد دلار (۲۷.۷ میلیارد پوند استرلینگ) باشد – که آن‌ها را در میاناولین ۳۰ ثروتمند جهان قرار می‌دهد.

با ظهور ده‌ها ایمیل از ساتوشی ناکاموتو، رمز آمیزی چهره واقعی امروزی خالق بیت کوین به معما تبدیل می‌شود.

این ایمیل‌ها که اخیراً منتشر شده‌اند، نشانه‌های جدیدی از هویت بنیانگذار رمزارز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ارائه می‌دهند. این ایمیل‌ها می‌توانند درک بهتری از ناکاموتو و شخصیت‌های برجسته دیگر از سال‌های اولیه رمزارزها فراهم کنند.

یک توسعه‌دهنده اولیه بیت کوین دست به اشتراک چندین پیام خصوصی از ساتوشی ناکاموتو کرده است که بینش‌های نادری از بنیانگذار پول رمزنگاری شده را فاش می‌کند.

مارتی مالمی، که همچنین به نام سیریوس شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۹، ماه‌ها پس از راه‌اندازی بیت کوین، شروع به همکاری با ناکاموتو کرد. تبادلات او با ناکاموتو در آن دوران شواهد جدیدی درباره اختراع‌کننده بیت کوین و همچنین شخصیت‌های برجسته از سال‌های اوایل رمزارز ارائه می‌دهند.

این ایمیل ها همچنین نشان می‌دهند که ناکاموتو پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین در آینده مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، از جمله این انتقادات چگونگی افزایش مصرف انرژی شبکه است.

“بنابراین خالق بیت کوین، ناکاموتو نوشت: ” اگر بیت کوین رشد کند که انرژی قابل توجهی را مصرف کند، فکر می‌کنم هنوز هم کمتر از فعالیت بانکداری سنتی که مصرف زیادی از نیروی کار و منابع را دارد، بیهوده خواهد بود”.

او همچنین افزود: “هزینه آن یک درجه کمتر از میلیاردها دلار هزینه‌های بانکی است که برای این همه ساختمان فیزیکی، آسمان‌خراش‌ها و پیشنهادات کارت اعتباری مربوط به ارسال نامه‌های تبلیغاتی پرداخت می‌شود.”

بیت کوین و راز شخص حقیقی آن

استفاده پیوسته در این ایمیل ها از املای انگلیسی به جای املای آمریکایی، به نظر می‌رسد تأییدیه‌ای برای حدس‌های قبلی است که ناکاموتو اهل ایالات متحده نبوده است.

ایمیل‌ها که در تاریخ ۲۳ فوریه در GitHub منتشر شدند، به عنوان شواهد در یک پرونده قضایی در حال برگزاری در دادگاهی در انگلستان در برابر توسعه‌دهنده نرم‌افزار کریگ رایت، که ادعا می‌کند ساتوشی ناکاموتو واقعی است، استفاده شدند.

این استرالیایی ۵۳ ساله در یک بیانیه به دادگاه گفت که “نقش کلیدی در راه‌اندازی یک دوره جدید از فناوری مالی” داشته است. اتحادیه برنامه‌های کاربردی باز رمزارزها  (COPA)، که پرونده را بر علیه دکتر رایت برده است، او را به انجام “تقلب به مقیاس صنعتی” برای حمایت از ادعاهایش متهم می‌کند.

“دکتر رایت به طور مداوم نتوانسته است دلیل واقعی ادعای خود به عنوان ساتوشی را ارائه دهد. در عوض، او به طور مکرر اسنادی را ارائه کرده است که نشانه‌های واضحی از دستکاری داشته‌اند.”

دکتر رایت این ادعاها را در دادگاه رد کرده است. دادگاه این هفته ادامه دارد و شاهدان متخصص قرار است مورد سؤال قرار گیرند.

باید دید آیا ساتوشی ناکاموتو واقعی پیدا شده است یا فقط یک فریب دهنده ای بیش نیست! اگر ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین زنده باشد واکنشی نسبت به این افراد از خود نشان خواهد داد؟! این موارد سوالاتی است که در پایان این هفته نتیجه آن مشخص خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00