آپتوبر آغاز شد، احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار در سه ماه آخر سال

آپتوبر آغاز شد، احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار در سه ماه آخر سال

بر اساس گزارش این هفته بیت فینکس آلفا، قیمت بیت کوین (BTC) طی 30 روز گذشته 6 درصد افزایش یافته است، که این افزایش تحت تأثیر عواملی مانند در دسترس بودن محدود بیت کوین و افزایش اعتماد سرمایه گذاران صورت گرفته است. علاوه بر این، در 1 اکتبر، یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرد که 40000 دلار می تواند قیمت معقولی برای BTC در سه ماهه آخر سال باشد. با این حال، تحلیل دیگری درباره کاهش احتمالی تا مرز 20 هزار دلار هشدار داد.

بالا یا پایین؟ داستان اکتبر بیت‌کوین با پیش‌بینی‌های متفاوت در مورد قیمت آغاز می‌شود.

بیت کوین (BTC) ماه اکتبر را با قدرت شروع کرد و بسیاری ماه را «آپتوبر» نامیدند زیرا بیت کوین طی 30 روز 6 درصد و تنها در هفت روز 4.5 درصد افزایش یافت. گزارش Bitfinex که در 2 اکتبر منتشر شد بیان کرد که ذخایر مبادلات بیت کوین به پایین ترین حد خود در پنج سال گذشته رسیده است که نشان دهنده محدودیت عرضه است. این مطالعه تاکید می‌کند که دارندگان بیت‌کوین درازمدت در حالت HODL باقی مانده اند و عرضه‌های قدیمی‌تر از سه سال عمدتاً غیرفعال هستند.

Uptober Begins: Bitcoin's Rally Sparks $40K Hopes; Yet $20K Threat Lingers

به گفته تحلیلگران Bitfinex، برخی از نگهدارندگان کوتاه‌مدت که بیت‌کوین را در بازه 12 تا 18 ماه قبل خریداری کرده‌اند، به نظر می رسد که تمایل دارند سود خود را نقد کنند. این گزارش پیش بینی می کند که نوسانات بازار دوباره ظاهر شود. این نوسانات که از نوسانات تاریخی سرچشمه می‌گیرد و اغلب نشانه‌ای از انتظارات معامله‌گران از افزایش نوسانات در آینده است. تحلیلگران توضیح می‌دهند که سپتامبر به نحوی مثبت به پایان رسیده است که به طور سنتی منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین در اکتبر می‌شود.

Uptober Begins: Bitcoin's Rally Sparks $40K Hopes; Yet $20K Threat Lingers

گزارش آلفای Bitfinex، داده‌های Cryptoquant را معرفی می‌کند، که نگاهی به کاهش تعداد بیت‌کوین‌ها (BTC) موجود در صرافی‌ها می‌اندازد که به پایین‌ترین حد خود در چند سال اخیر رسیده اند. طبق Cryptoquant، تنها 2,040,097 بیت کوین (BTC) اکنون در پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز قرار دارد.

معیارهای مختلف زنجیره‌ای، از جمله کاهش سکه و نسبت خرید بالا، نشان می‌دهد که اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین در قیمت‌های فعلی ثابت باقی می‌ماند. شماره ۷۴ گزارش Bitfinex Alpha نشان دهنده جنبه‌های کلان اقتصادی و حمایت از رشد بالقوه بیت کوین است. چشم انداز فرود نرم اقتصادی ایالات متحده نشان دهنده کاهش تورم اصلی ماه اوت و هزینه های مصرف کننده ها است.

با این حال، استراتژیست‌های بازار به چالش‌های مداومی مانند افزایش قیمت انرژی، نرخ بهره و تنش‌های جغرافیایی اشاره می‌کنند که ممکن است مانع رشد شوند. در تحلیلی که در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شد، یک معامله گر و تحلیلگر معروف به نام کریپتوبولت (Cryptobullet) تاکید کرد که قیمت 20 هزار دلاری BTC هنوز امکان پذیر است. او الگوی «سر و شانه‌های غول‌پیکر» را مشاهده کرد که به افزایش قیمت به 28,000 دلار و سپس افت به محدوده 20,000 دلار اشاره داشت.

یک معامله‌گر و تحلیلگر دیگر در پلتفرم رسانه‌ اجتماعی ایکس، به نام میکائیل ون دو پوپ در این هفته به آغاز “اوپتوبر” خوش آمد می‌گوید. این تریدر نوشت: “خوش آمدید به ماه اکتبر، خوش آمدید به سه ما آخر سال که به سمت یک سه ماهه عالی پیش می رود و ممکن است توسط تأییدهای ETF و رالی قبل از هاوینگ تقویت شود. احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به 40,000 دلار هم منطقی است. همچنین پلتفرم تجزیه و تحلیل کریپتو Santiment نیز دیدگاه خود را ارائه داد.

“Santiment” اظهار داشت: بیت‌کوین برای اولین بار از 17 اوت به بالای 28,000 دلار رسیده است. با جمع‌آوری مجموعی از 1.17 میلیارد دلار توسط 10 هزار کیف پول بیت‌کوین از 1 سپتامبر به بعد، احتمال بازگشت بیت کوین به قیمت 30,000 دلاری بیشتر می شود؛ به شرطی که این کیف‌ پول‌ها اکنون شروع به فروش نکنند.

نظر شما در مورد قیمت بیت کوین برای شروع ماه اکتبر چیست؟ آیا نوسانات این ماه را پیش بینی می کنید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات آکادمی بیتریوم به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00