چرا معامله گران از قدرت روانشناسی غافل می شوند؟

چرا معامله گران از قدرت روانشناسی غافل می شوند؟

با آکادمی بیتریوم همراه باشید تا بدانید چرا معامله گران از قدرت روانشناسی غافل می شوند، همچنین برای خواندن مطالب بیشتر دپارتمان روانشناسی کلیک کنید.

چرا معامله گران از قدرت روانشناسی غافل می شوند؟

نقش فراگیر قدرت روانشناسی و مغز ضروری است. در حالی که این تصور که روانشناسی برای بازار سهام حیاتی است، چیز جدیدی نیست. ولز معتقد است که معامله به معنای واقعی کلمه یک روانشناسی 100٪ می باشد. بدون روان، ما هرگز نمی توانیم ریسک مالی را ارزیابی کنیم یا روندها را تشخیص دهیم. ولز می گوید: “بدون مغز، بدون معامله در بازار سهام.” بنابراین قدرت ذهنی برای موفقیت در تجارت کاملاً اساسی است. علاوه بر این، حدود 95 درصد از اعمال ما ناخودآگاه هستند و ما تمایل داریم که رفتارهای خود را بارها و بارها تکرار کنیم. اغلب اوقات، این تکرار به معنای تکرار اقدامات اشتباه یا حتی فاجعه‌بار می باشد.

همچنین بخوانید: 10 مرحله عاطفی در روانشناسی ترید

برای حمایت از این ادعا، ولز به مطالعه ای اشاره می کند که در آن به 120 معامله گر سیستمی داده شد که ارزش ذاتی خود را از نظر آماری در 19 سال از 20 سال گذشته ثابت کرده بود. پس از یک سال آزمایشی، مشخص شد که 119 نفر از این معامله گران با این سیستم شکست خوردند زیرا تمایلات ذهنی آنها آنها را به بیراهه کشاند. همه به جز یک معامله گر فرآیندهای ذهنی اشتباهی داشتند. ولز می گوید: “موفقیت از سر می آید.” سیستم خوب بود، اما نگرش ها و روانشناسی که معامله گران آن سیستم را با آن اعمال کردند، نبود.
بیشتر معامله گران مردانی هستند که تمایل دارند فکر کنند روانشناسی چیزی نیست که واقعاً مهم باشد. آنها فکر می کنند که آنچه اهمیت دارد، مفاهیم ساده انگارانه عقلانی بودن، آگاه بودن و تجربه بودن است. به گفته ولز، با این حال، اگر مغز به درستی برنامه ریزی و تنظیم نشود، عقلانیت، اطلاعات و تجربه کمکی نمی کند. پس چه کنیم تا ذهن و ناخودآگاه خود به درستی عمل کنند؟

چرا معامله گران از قدرت روانشناسی غافل می شوند؟

رویکرد ولز چگونه بود؟

ولز از طریق ضمیر ناخودآگاه و هیپنوتیزم روی مغز معامله گران کار می کند. کارآموزان در حالت اعتماد قرار می گیرند و شایستگی های لازم در مناطق ناخودآگاه مغز مستقر می شوند. اگر این روند کمی عجیب به نظر می رسد، این را در نظر بگیرید: برای سال های متمادی، ولز به مردم کمک کرده است تا بر مشکلات خود غلبه کنند.

ترس ها و انسدادها، آنها را قادر می سازد تا در مسابقات قهرمانی ورزشی برنده شوند و حتی یک پیروزی المپیک را تضمین کنند. علاوه بر این، او به معامله گران کمک کرده است تا از طریق فعال کردن انرژی ذهنی، انگیزه و در نتیجه رفتار مناسب، درآمد کسب کنند. او تاکید می کند که هر فردی پل ها و موانع ذهنی منحصر به فردی دارد که برای اطمینان از موفقیت باید از آنها عبور کرد یا بر آنها غلبه کرد.
“انضباط معاملاتی” از اصلاح رفتار خود در جهت مطلوب و غلبه بر مقاومت ذهنی و ترس ناشی می شود که به طور کلی مانع ایجاد می شود. به ویژه در زمینه تجارت، ولز معتقد است که “ارتش های مقاومت وجود دارد.” مغز معاملاتی در واقع مستلزم ادغام سرمایه گذاری مناسب و دانش بازار با قابلیت های ذهنی مناسب است. اینطور نیست که مهارت‌های معمولی بی‌اهمیت باشند، فقط این است که معمولاً توسط الگوهای ذهنی و رفتاری نادرست تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

بنابراین تجارت مؤثر مستلزم اصلاح شخصیت است. به گفته ولز، “افرادی که مایل به انجام این کار نیستند، حتی نباید خود را به معامله گری بپردازند.” کسانی که فقط بر جنبه‌های منطقی نمودارها و روندها تمرکز می‌کنند، از جمله همه آن الگوهایی مانند «پرچم‌ها، مثلث‌ها، و کانال‌ها یا توقف‌ها و محدوده‌های معاملاتی»، در نهایت روی احساسات بی‌شماری که به ناچار وارد بازی می‌شوند و حتی غالب می‌شوند، دست و پا می‌زنند.

ولز توضیح می دهد که موارد فوق “نسخه فوق العاده کوتاه” نظریه او است، اما در واقع اصل موضوع است. علاوه بر این، او معتقد است که هر کسی می تواند یک معامله گر شود و بر ترس های خود غلبه کند. به شرطی که افراد از نظر بالینی بیمار نباشند، اگر واقعاً مایل باشند روی خودشان کار کنند، می توانند این اضطراب های اساسی را برطرف کنند. علاوه بر این، اگر می‌خواهند به موفقیت دست پیدا کنند، نیاز به درک خوب و درک واقعیت دارند. البته، دانش و مهارت‌های مالی، اطلاعات و تحقیقات همگی هنوز نقش کلیدی دارند.
با این حال، رسیدن به آن کار سختی است. ولز معتقد است که مردم نباید فکر کنند که می توانند “با یک حساب کوچک شروع کنند و در عرض شش ماه از درآمد خود به عنوان یک معامله گر حرفه ای زندگی کنند.” زمان و فداکاری می خواهد. ولز معتقد است که اگر اینطور نبود، جاده ها پر از فراری ها و پورشه ها می شد.

چگونه مغز معاملاتی را توسعه می دهید؟

برای دستیابی به ذهنیت مناسب برای تبدیل شدن به یک معامله گر عالی، باید نقش احساسات و روانشناسی را بشناسید و فعالانه اقداماتی را برای کاهش این اثرات انجام دهید.

نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با آکادمی بیتریوم به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدید ترین مطالب

مقالات مرتبط

Volume
Play
1x
00:00/00:00